JOVITO - Najwyższej Jakości Odzież Fitness

Zwroty i wymiany

Jesteś niezadowolony z produktu? Rozmiar nie pasował? Nie ma problemu! Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny zdecydujesz się zwrócić swoje zamówienie, pamiętaj o kilku zasadach, które przyspieszą i usprawnią cały proces.

  • Masz prawo do zwrotu zamówionego w naszym sklepie towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (na zasadach opisanych w ustawie z 2 III o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)).
  • Pobierz formularz zwrotu wydrukuj i uważnie wypełnij.
  • Zapakuj zwracane produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu (oryginał lub jego kserokopia). Oba dokumenty muszą być dołączone do paczki obowiązkowo. Pamiętaj, że produkty nie mogą posiadać żadnych śladów eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie oryginalne metki i zabezpieczenia.
  • Wyślij paczkę na adres: JOVITO- ZWROTY, Gniewczyna Tryniecka 81 A, 37-203 Gniewczyna Łańcucka.
  • Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.
  • Po otrzymaniu przesyłki, otrzymasz od nas informację o rozpatrzeniu Twojej prośby. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w transakcji. Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą mailową, zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe
  • Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań by wszystkie nasze produkty służyły Ci jak najdłużej. Jeśli jednak którykolwiek z nich posiada wadę fizyczną lub prawną, przysługuje Ci prawo do reklamacji nabytego towaru. Jest to określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

  • Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij. Opisz w nim dokładnie okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, rodzaj i datę wystąpienia wady oraz żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży. Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez naszych technologów. Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres : JOVITO- ZWROTY, Gniewczyna Tryniecka 81 A, 37-203 Gniewczyna Łańcucka lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@jovito.pl
  • Wadliwy produkt zapakuj wraz z wypełnionym formularzem i wyślij na adres: JOVITO- ZWROTY, Gniewczyna Tryniecka 81 A, 37-203 Gniewczyna Łańcucka.
  • Podstawą reklamacji towaru jest wydrukowane potwierdzenie przelewu, zaświadczające o zapłacie za zamówienie.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

Pliki do pobrania